Til marts kan du møde mig på to kurser i Kommunikationsforeningen.
Hvorfor bruger dine kolleger længere tid på Facebook end på jeres fine nye intranet? Hvordan bruger I Youtube i PR-arbejdet? Er det en god ide at få direktøren til at blogge? Og hvem skal overhovedet læse den? Hvordan udnytter I dit netværk på LinkedIn? Hvad skal I gøre, når en blogger kritiserer jer? Og når en ansat begynder at blogge om virksomheden?
Opkomsten af sociale medier på internettet giver kommunikationsafdelingen nye muligheder og udfordringer og rejser en række nye spørgsmål. Dette kursus giver dig svar på de fleste. Blandt andet på, hvordan du inddrager de sociale medier i den strategiske kommunikation. Og du får redskaber til at identificere, hvad der er rigtig for din virksomhed, og hvordan du kan omsætte det i praksis. Hvem ved, måske får du endda en idé, der kan gøre dine kunder gladere, dine medarbejdere klogere og din chef rigere.
Tags: dansk kommunikationsforening, Kommunikation, kursus, sociale medierKategoriseret som: Bysted, Digital, Foredrag, Kommunikation