Udvalgte artikler mm. jeg har skrevet:
Manual til digital strategi, 2015: En guide til at udvikle en digital strategi for organisationen.
Er din virksomhed værd at bruge tid sammen med?, 2017: Dit brand er, hvad folk siger om dig, når du ikke er til stede. Og du afgør selv, om de siger noget pænt. Men desværre går mange virksomheder mere op i at blive bemærket end i at overveje, hvad de bliver bemærket for. Berlingske.
Vi begraver hinanden i bullshit, 2017: Små ord er svære, fordi de tydeligt fortæller, hvad vi mener. Måske er det derfor, de bliver skjult bag varm luft. Berlingske.
Lad ikke digitale indfødte i stikken, 2017: Digitale medier er også svært for de unge. Derfor skal forældre bruge tid på at forstå Snapchat. Og direktører bruge tid på at forstå digitalisering. Berlingske.
Opmærksomhedsøkonomiens desperate kommunikation, 2016: Om hvordan alt for mange organisationer opfører sig som om, deres kunder er kræsne børn – og hvordan man undgår det. Kforum.
Digitale medier & strategisk kommunikation, 2012: Ældre artikel om hvordan man integrerer digitale medier i kommunikationsarbejdet.
Oversigt over digitale forretningsmodeller, 2010: Inspirationsartiklen med en samling eksempler på de mange forskellige velfungerende forretningsmodeller, der lever på internettet.
Brands, you need to stop covering broccoli in chocolate, 2016: Et opråb om at ærlighed varer længst i branding. Medium.
We need a content facilitation system, 2014: Jeg blev bedt om at beskrive min vision for CMS’er i form af en keynote på en tysk teknologi-konference. Artiklen her dokumenterer mine ønsker i skriftlig form. Medium.
Der er mange flere små og store skriverier gennem de seneste knap 10 år i min weblog.