Udvalgte artikler mm. jeg har skrevet:
Manual til digital strategi, 2015: En guide til at udvikle en digital strategi for organisationen.
Opmærksomhedsøkonomiens desperate kommunikation, 2016: Om hvordan alt for mange organisationer opfører sig som om, deres kunder er kræsne børn – og hvordan man undgår det.
Digitale medier & strategisk kommunikation, 2012: Ældre artikel om hvordan man integrerer digitale medier i kommunikationsarbejdet.
Oversigt over digitale forretningsmodeller, 2010: Inspirationsartiklen med en samling eksempler på de mange forskellige velfungerende forretningsmodeller, der lever på internettet.
Bullshit!, 2010: Vi begraver hinanden i bullshit, og vi bruger utroligt meget tid og energi på at lytte til, formulere og bortfiltrere det.
Brands, you need to stop covering broccoli in chocolate, 2016: Et opråb om at ærlighed varer længst i branding.
We need a content facilitation system, 2014: Jeg blev bedt om at beskrive min vision for CMS’er i form af en keynote på en tysk teknologi-konference. Artiklen her dokumenterer mine ønsker i skriftlig form.
Der er mange flere små og store skriverier gennem de seneste knap 10 år i min weblog.